Bacılar hava hala tam ısınmadı ne giydireceğim bilmiyorum hala ince alt giydiriyorum evde de dışarda da tamam ben kısa kol giyiyorum ama bebeklerin henüz giyebileceğini düşünmüyorum bebem tek çorapla bile ayakları buz kesiyor o yüzden muhakkak ince alt üstüne çorap giydiriyorum hala ince tişörtlere geçiş yapmadım bile nolursa olsun temmuz sıcagı olmadığı sürece bebeğim için artık üşümez diyebileceğimi düşünmüyorumhavalar gündüz farklı gece farklı bence kanmayın bu havalara