cagla_2112 Selam kızlar bugün kan damlasına başlayacaktık hemşireye sordum o da evet az da olsa paraben var ben kullanmadım size de önermiyorum dedi. Ocean marka iyi mi siz neler kullanıyorsunuz ne önerirsiniz ona göre alacağım
yasemin_bilgili cagla_2112 ocean marka kullanan var çevremde ben bestiron kullanıyorum temiz içerikli
cagla_2112 yasemin_bilgili o markayı da sorayım bakalım bide hemşire 4 damla yazmış sağlık ocağında verdiklerine, ocean veya başka markalarda da 4 damla mi vereyim damla sayısı markaya göre değişiyor mu acab
yasemin_bilgili cagla_2112 eczacı 5 damla ver dedi bana sağlık ocağına da sor dedi sende sorabilirsin sağlık ocağına zaten kullanma kılavuzunda yazıyor
cagla_2112 yasemin_bilgili dyg9 Bende ocean aldım eczacıya sordum 4 damla ile başla yavaş yavaş arttır kilosu mesela 7 se 7 damla ile devam et dedi. Bakalım şifa olsun 🤲 bide aç olması lazımmış az önce verdim 2 saat önce emmişti şimdi yarım saat 40 dk beklemesi lazım ama o kadar durmaz😆
cagla_2112 Busrayusraaaaa bi eczacı bestiron hiç duymadım dedi öbürü de doktorlar ocean çok öneriyor dedi ona aldandım ocean aldım inşallah memnun kalırız 🙂