eyllzhr 1,5 aylık bebeğim var gündüz uykusu neredeyse yok dalamıyor herşeyi deniyorum ama uyumuyor çok nadir bazen 1 Saat uyuyor sadece çoğunlukla 10 dk felan şekerleme gibi yapıyor iki kere felan o kadar akşam da 11 12 de uykuya geçiyor normal mi bu
peraninnannesi eyllzhr doymuyor olabilir mi? Ben de 11 günlük anneyim pek bilmiyorum ama gözlemlerimden sonra doymadığını anladım. Memeyi emiyor ama doymuyor sonra huysuzlanıyor 1 saat sonra yine kalkıyor. Bir de anne karnında da öyleydi gündüz uyanık gece hep uyurdu. Şimdi de aynı:) bir de memeyle savaş veriyor 😂
MelekAnnesii eyllzhr benim oglumda ayni aksam uykusuna gecerken de cok zorlaniyor sizin de ayni mi acaba
eyllzhr Benim hem emiyor hem az bişey mama da içiyor tek memeyle doymuyor o yüzden karnı tok diye düşünüyorum ama anne karnında doğru benim de gündüz hep aktifti
peraninnannesi eyllzhr o zaman ondandır kuzum çok şükür ki gece tam 2-2.5 saat uyuyor sonra zorla ben uyandırıyorum:) anne karnındayken karakterini belli ediyor valla
eyllzhr peraninnannesi ya insan da hem yoruluyor hem de bi sıkıntısı mı var diyor analık gerçekten çok zormuş ama bi o kadar da çok güzel
eyllzhr MelekAnnesii evet akşam 11 12 yi buluyoruz bazen tam uyutuyoruz kucağımızda koyunca yatağına hemen uyanıyor öyle uğraşıyoruz akşamları ya gündüz uyumadıkları için yorgun oluyorlar akşamda zor uykuya dalıyorlar
peraninnannesi eyllzhr sorma ben kan ter içinde kalıyorum emzirirken altını değiştirirken. Sonra da koklayınca her şey gidiyor :)
MelekAnnesii eyllzhr evet yoruluyorlar o yuzden de uyuyamiyorlar gundz guzel uyursa aksam da zorlanmiyor neyse alisacajlar insallah gececek hepsi
Ecemonur Benim bebişim de 1.5 aylık :) geceleri banyo rutini oluşturdum her gün aynı saatte banyo yapıp karnını doyurup yatırıyorum. İlk kızımda da uyku düzenini böyle oluşturmuştum hiç uyku eğitimine gerek kalmamıştı. Gündüzleri halen saat başı uyanıyor ama geceler rahat ettik. Ayrıca inanılmaz kolik bebeğim