Bebeğim 3 aylık ve son birkaç haftadır sürekli kabız oluyo müdahalesiz asla tuvaletini yapamıyo doktora sorarak zeytinyağı verdim fayda etmedi. Doktor duphalac da verebilirsin dedi onu da verdim ona rağmen yine yoğun kaka yapmadı çok zorlandı poposu kıpkırmızı 😞 ağırlıklı olarak mama ile besliyorum ondan mı oluyo ne yapmam lazım sürekli ilaç vererek bu sorunu çözemem zamanla geçecek mi ya da önerebileceğiniz bir şey var mı 😣