Merhaba, yazın bebeğimle dışarı çıktığımızda sürekli meme vermek zor olacağı için artık hem meme hem biberonu aynı anda yürütmek istiyorum. Ama memeyi reddeder diye de korkuyorum.
Birde farklı zamanlarda 2 defa süt sağdım ikisini de çok aç olmasına rağmen içmedi. Nerde hata yapıyor olabilirim?
Siz dışarı çıkarken ne yapıyorsunuz?