Merhabalar . Eylül ayında kızım 8 aylık olacak . Branş öğretmeniyim . Derslerimi 1 tam gün. 2 yarım gün şeklinde ayarlatmayı düşünüyorum . İdarem bu konuda anlayışlı.Tabiki şimdiden düşünüp zor geliyor .
1 yaşından sonra daha mı zor gelir bırakmak ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😣