Cren Oğluşum 4 aylık 120cc mama veriyorum 3 saate ama günde 1 kez bitiriyor geri kalan zamanlarda en az 30cc çöp kilosuda 5.500 doktor az kilo almış birdahaki ay böyle giderse ek gıdaya başlarız dedi napıcaz bilmiyorum sağlığında birşey yok çok hareketli ama nasıl yediricem bu mamayı nasıl kilo aldırıcam başına gelen varsa söylesin
Mucizem_06 Cren canım bende o aylarda okadar mama verıyodum anne sutude alıyodu ama ne yazıkkı az kılo alıyordu 1dk yerınde duramıyodu cunku bence 5bucuk ayı bekleyın en azından
Bilgebugra Cren senin yapacağın hiçbişey yok canım çocuk ne kadar içeceğine kendi karar veriyor benim oğlumda iştahsız ve zayıf ek gıdaya başlattı ama onu da yemiyo kendimi sen yırtsam yok çocuk asla yemiyor
Cren Seda112 biz hiç değiştirmedik çokta memnunduk mamamızdan değiştrmeyi teklif ettim doktoruma gerek yok dedi çok üzülüyorum ya 3 kilo doğdu 4 ayda 2.5 kilo çok az 😔😔
Cren Mucizem_06 bende ek gıda için erken olduğunu düşünüyorum doktorda 5. Ayda dedi zaten ama bana yinede erken geliyor 😔 zaten emzirmeye zorladığım için kilo almıyordu mecbur mamaya başladık gelişim geriliği başlar dedi doktor kabul ettim ama mamadada böyle oldu yemiyor 😔😔
Ebruli22 Merhaba bebeginiz kac kg dogdu o önemli, eğer kilo alımı az ise doktor ek gidaya erken geçirebilir, ama en az 2 ay tadim yapmalısınız yogurt meyve sebze tadimlari 3 gun kuralını araştırmanızı tavsiye ederim