ysmnp iki aydır kullanıyorum dişi boyamadı , ikincisi en iyisini aldım bende çok araştırdım benim oğlumun demir değerler aşırı düşüktğ hiç yok denecek kadar 2 aydan beri sidefer kullandım sadece içeriği temiz olduğu için maalesef hiçbir işe yaramadı ama iki aydır bunu kullanıyorum değerleri normale döndü çok şükür bu yüzden biz araştırma hastanesine bile sevk edildik iki ayda düzeldi şuan 10 aylık olacak keşke başta ona başlasaydım diyorum .