Pinpony Tavrınız bana çok kibirli geldi. Bir kere ezbere konuşuyorsunuz. Muayene edildikten sonra karar verildi. Yani bebeğin durumuna göre hareket ediliyor. Doğru bilgiye doktorumu değil interneti kullanarak mı ulaşacağım? Siz interneti kullanmaya devam edin. Ben de kendi doktorumu dinlemeye devam. Bu arada sanki ek gıdaya kuru fasulye pilav ile başlamışız gibi davranmayın. Nihayetinde günde bir çay kaşığı kabak, havuç vs ile başladı. Sizinki başlamıyorsa başlamayın bizimki başlayın dedi. Oturup bunu mu tartışalım sizce? 😉 Elbette konunun uzmanının dediği şeyleri dikkate alıyorum. Doktorculuk oynamıyorum. Teşekkürler. Uzatmayalım.