tgbl benim kızımda 4,5 yaşında oda cılız zayıf çölyak bile baktırdım 1 yaş ve 2,5 yaşlarında bütün değerleri iyi çıktı çok şükür valla neler denemedim almıyor yerinde de durmuyor ama argivit sambucol zühre ana Resverol hepsini denedim. Hiç bir katkısı yok karaciğeri yormaktan başka astım takipliyiz atarax çok iştah açar dedi doktorumuz o bile işe yaramadı. Kreşe gittiği için vitamin kullanıyorum ben artık sadece kilo beklentim yok. Yemesi nasıl? benim kızım yiyor da kilo almıyor normalinde. Hastalandığında o iştah bir gidiyor tam gidiyor.