rodi0102 yerden ısıtma kullanıyorum bu yıl geçtim bu eve sırf yerden ısıtma diye, aşırı memnunum 6 yıldır ısınmıyormuşuz:)) 35 yandı sürekli ve gayet de yeterliydi iş olmaz diyordum ama duvarlarım iş yani her türlü kiri var ha petek ha yerden ısıtma, imkan varken yerden ısıtma diyorum ayaklar sıcacık kışın