meva_kus 3 aylık kızım sağ elini hiç kullanmıyor. Birşeyi tutacakken sol elini, ağzına götürecekse vs hep solu kullanıyor. Acaba şimdiden anlaşılır mı? 😅 Sizin minnaklar nasıl
Deletedmom115 meva_kus 19 aylık sağı da kullanıyor ama genelde sol elini kullanıyor. Değişir mi bilemem.
Tuba meva_kus benim oğlumda 2-3 aylıkken öyleydi şuan 11 aylık ve sağ elini ağırlıklı kullanıyor, belli olmaz yani daha🤗