Herkese merhabalar, bebeğim 24 günlük oldu. Sağolsun eli kolu da asla durmayan bir bebek. Tam uykuya geçecek yada uykudayken elleri sayesinde bütün uykusu mahvoluyor cin gibi açıyor gözleri. Ara ara deniyoruz yarım kundak falan ama kabul etmiyor kızartma kadar ağlıyor🤦🏽♀️ alıştırma için geç mi kaldık, nasıl alıştırabiliriz?