mbabygirlm İki yaşında ki kızım sabaha doğru kalktı ağlıyor daha ağlıyor. Ve uyumuyor. Gözü başka bir şey görmüyor. Çıkacak dışı kaldı mı bilmiyorum yoksa başka bir şey mi çözemedim. Yardımcı olacak var mı?