Kızlar normal doğumdan 2 ay geçti. Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar gazlı olduğumu hatırlamıyorum. İlk dogumda da böyle olmamıştım. Sürekli gazım var, zaten tutamıyorum kendi kendine çıkıp gidiyo. Sanırım makat kaslarım gevşedi. Kötü de kokuyo. Bağırsaklarda ilgili bir sıkıntı mı var bilmiyorum. Rahatsız etmeye başladı artık yani. Daha önce yaşayan var mı böyle bir durum? Doktora gitmeli miyim sizce?