Kızlar bimin maması hipp organik muadili diyorlar aranızda kullanıp memnun kalanınız var mı acaba bebeğim 9 buçuk aylık bebelak gold kullanıyoruz ama günde 4 ve üzeri kaka yapıyor bu durumdan şikayetçiyim mama değiştirmeyi düşünüyorum önerir misiniz bu bimin mamasını acaba