Arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve resmen artık uykuya geçmesi çile oldu uykusuzluktan gözleri mosmor ne yapsam ne etsem uyumuyo bugün hava soğuk sırf uyusun diye 2 kere dışarı çıkardım bebek arabasında uyudu gece oldu uyutucam uyumuyo asla son çare bebek arabasını içeri aldık idakikalar içinde uyudu. Resmen ilk ayları yeniden yaşıyoruz gibi kolik zamanlarını. Bebeği böyle olan var mı? bu arada gece 2 saatte bir çığlık çığlığa uyanıyo kakasını günde 3-4 kez yapar gazdan kabızlıktan şüphelenmiyorum o yüzden ama nedenini de bilmiyorum 🤷♀️