Begonvil__ Merhaba, 9 ay 9 günlük kızım var. Saçlarımız biraz kısa ve az acaba uzayıp gürleşmesi için kullandığınız herhangi birşey var mı? Yoksa uzayacak ben mi acele ediyorum? Tecrübeli annelerimiz tecrübelerini paylaşırsa sevinirim 🤗
MnkKrtl Begonvil__ asma ağacı kesilince ağlar damlaları olur bizde onlar toplanıp süzülüyo sonra sprey gibi bi şiişeye koyup saç diplerimize sıkarız yarım saat bi saat iki saat neyse bekletip yıkıyoruz annemler ananemler falan hep öyle yaparlarmış bizde hala kullanıyoruz hem uzatıyo hem patlatıyor hem gürleştiriyor
Busraata33 Begonvil__ Ecowell şampuan mükemmel 2erkek bebem var ne ara uzadı saçlarınız diyorum her seferinde 😍
MnkKrtl Begonvil__ yok bz kendimiz yapıyoruz satma yok sizde yapabilirsiniz etrafınızda varsa. Öyle sorunca yazmak istedim