Melike_ikra Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu. Belden iğneler vuruldum sezeryan için. Ama bel ağrım çok oluyo sabah yataktan zor kalkıyorum. O iğnenin vurulduğu yer çok ağrıyo. Sizde de var mı bu durum ? Varsa nasıl bi çözüm buldunuz ?
Zeynep-gerda Melike_ikra Ah yavrum 18 ay oldu hala o ağrılar yüzünden sabahları zor kalkıyorum bana dediler ama başka çarem yoktu sezeryan dışında hala çekiyorum
saslan Melike_ikra merhaba, 4,5 ay oldu benim. Belimde belirgin bir ağrı yok nadiren oluyor onu da emzirme pozisyonuna falan bağlıyorum. İğne yeri ama dokununca bir acıyor, normalde öyle bir durum yok. Masaj sırasında falan mesela dokunulunca hissediyorum.
eda11kaan Bende burda bekleyim, valla benimde cok belim agriyo benim nerdeyse 2 ay oldu normal mi degilmi bilmiyorum ama gecmiyor
Melike_ikra saslan keşke bende sadece dokununca hissetsem kızımı kucağımdan yatağına koyarken öyle bi ağrı oluyor ki anlatamam
saslan Melike_ikra :( siz yine de taşıma, emziriyorsanız emzirme pozisyonunuza, emzirirken belinizin sırtınızın destekli olmasına özen göstermeye çalışın. Bebeğimizi düşünürken kendi konforumuzu arka plana atabiliyoruz. Umarım geçici bir durumdur:(
ebruylmz12345 Hamilelikten önce hep yüz üstü uyursun hamile kalınca bebeğim zarar görmesin diye uyumadım bi süre sonra göbeğim büyüdüğü için denemdim bile doğumdan sonra uyurum dedim ama o iğneden sonra bırak uyumayı yüz üstü 10dk uyusam belim komple felç geçirmiş sanki zor yataktan kalkıyorum