Bebeğim kolik bir bebekti ama 4. Ayında çok azalmıştı kan damlasına başladık çok gazı var memede çok sancılanıyo emmiyo artık hiç sürekli gaz çıkartıyo geceleri çok uyanıyor gaz yüzünden damlayı vermeye başladıktan sonra oldu gibi kakasında da siyah iplik gibi bişeyler çıkıyor ve kakası çok kötü kokuyor damladan sonra oldu 1 aydır böyle. Sizde de oldu mu?