hanifesenlk emirpasaa ya bence zarar vermez çünkü doğumdan sonra hemşireler pis kanı akıtmak için defalarca baskı uyguluyorlar karnımıza bence o zarar vermiyorsa hapşırmak da vermez ama canın yanabilir öksürünce hapşırınca bende öyle oluyordu
annebirkadin emirpasaa Ben doktoruma sormuştum öksürmek hapşırmak zarar vermez dedi. Ben öksürdüm ama hapşırığımı korktuğum için tuttum
SweetMom__ emirpasaa ben eve geldiğim zaman narkozun etkisinden kusmustm çok korktum bişey olur diye olmadı çok şükür ve hapisridim bir kaç defa
emirpasaa Berraa_54 aynen aynıyım acaba ağrılar tam olarak kav gün sonra geçiyor hala ağrılarım idrar yaparken ağrılarım var
Bibebek_ emirpasaa kaç gün oldu doğum yapalı kuzum? Benim 1,5 haftada acısı baya azalmıştı. Ama uzanınca sağa sola dönerken az da olsa acım oluyordu.
Bibebek_ emirpasaa acısı taaa buralara kadar geldi ooooyyy aman aman aman puh puh aman aman hdjcjskckd zararı yok, acısı çok 😂 tüylerim ürperiyor ya jcjckmsmv
naressmom emirpasaa Allah’ımmm postu okurken o acı geldi aklıma yaşadım resmen 🥺 Yok bacım birşey olmaz Allah’ım izniyle ama can yakıcı oluyor maalesef
Bibebek_ emirpasaa anneliğin hayırlı olsun canım öncelikle. İki haftaya çok çok daha iyi olur, rahat edersin
Tubasahra Postun acısı var okuyunca otomatik canın yanıyor.( sezaryen olanlar ) Yok dikişlere zarar vermez