Merhabâ arkadaşlar bebeğim 5.5 aylık kız bebek iki aydır 300 gram alıyor aylık olarak yaklaşık bir aydır meme reddi yaşadık ve üstüne rahatsızlandı ebemiz bu yüzden olabilir desede doktorumuz az aldığını sütümün yetmediğini düşünüyor gelecek kontrol de mama başlayacağını söyledi elbette sorun değil lakin bebeğimin ihtiyacı olmadığını düşünüyorum 7.5 kilo ve doğum kilosu 2.600 sâdece iki aydır durum böyle ek gıdaya da başlattı doktorum aşırı kilolu da olmasını istemiyorum normalmi bu durum acaba? 😕