Oğlum sadece anne baba abi dede nene teyzeye dılı dönmediği için deyde dıyor ama ıkılı kelıme kullanamıyor günde yarım saat ekran ızlıyor yemek yedırırken kahvaltı ettırırken yoksa başka türlü asla yemıyor bu yaşa göre bu kelımeler normal midir yoksa ıkıli cümlemi kullanması lazım