asliii89 humanada glikoz şurubu var o tada alıştığı için seçiyor olabilir bence mamasını değiştirin. bir de çok sık sık vermeyin biraz acıksın diğer gıdalara tokken alışamaz.
nurtencev humanayı doktorumuz içinde glikoz var diye önermemişti bu tür içeriklere alışınca bebek başka bir şey yemez diye. mamasını değiştirin bence.