Geçen sene bugün düşük yaptım 12 haftalıkken. 2 erkek oğlum var, bekarkende hep diyodum ki bi kızım olsun. Tabi ki önce sağlıklı olsun. 2 oğlumuda çok seviyorum onlar benim her şeyim. 3.çocuğu evet istemiyorduk korunmalıydık, sonra hamile kaldığımı öğrendim. Her şey güzel dediler sonraki kontrolde kalbi durmus dediler bidaha gittim yaşıyo dediler son gittiğimde yine kalbi durmus dediler. Hastaneye yatış yaptılar atşelendim ilaç verdiler düşüğü hızlandırmak için hastanede ilaçtan sonra 1 saat sonra yani, bebeğim yere kendi düştü. Patolojide baktılar bebek kızmıs. O an onu görünce istemedik o yüzden mi gittin dedim ve saatlerce ağladım. Aradan zaman geçti 1 sene oldu şimdi de onu patolojiyr yolladığım için kızıyorum kendime. Bi mezarı bile yok diye. Çok ağladım. Kendimi düşmüş ve kalkamıyo hissediyorum ne yapmalıyım 😔😔