gunes23_71 vallahi kuzum yakma işlemi nedir onu bilmiyorum ama doğuma girmeden önce doktara söyledim oda bana kağıt imzalattı eşimde imzaladı hatta, sonra bebeğ aldıktan sonra tüplerini de bağlıyoruz dedi. Yakma filan demedi yani, memnunmusun sorusuna gelince ben 90 gün önce doğum yaptım ilk kez şuan adet oldum bu zamana kadar hep kahve lekelenmelerim oldu başka da sorun yaşamadım. Ama ameliyattan çıktıktan sonra ilk 24saat aşırı bir ağrım oldu iki kez içimi koparıyorlar sandım ondan dolayı mı bilmiyorum ağrı kesici iğne yaptılar rahatladım. Adet sancısı ağrısı gibi bir ağrıydı iki kez oldu yani başka da olmadı. İlişki de bir kez oldu bizde dediğim gibi ben ek koruma da yapıyorum. Yüz de yüz koruyor diyemem, denemem de galiba. Ben yine prezervatif olsun bir extra bir koruma yapmayı düşünüyorum