10,5 aylık oğlum var beşikte uyuyordu uyanınca başını çarpıp uyanıyordu dedik dar geliyor degişelim park beşik belediye göndermişti onda uyusun dedik kurduk yok yine beşikte emekleme pozisyonu alıp ilerleyerek başını vuruyor kalkıyor artık çok yoruldum böyle yerde uyuttum 3 gün ve uyududa ama bu seferde yerde üşüttüm galiba hasta oldu ben anlamıyorum artık beşikte uyuması gerekiyor ne yapmam gerekiyor emekleme pozisyonunda sürekli uyuyor 😞