irem066 Normalde 2 güne bır yapardı korktum acaba ıshalmı oldu dıye kızlar normal mı acaba ya çok uykusu vardı zorladım mamada almadı 1 saat önce emzırmıstım gercı burazda bulmuyorum hastamı oldu diye korkuyorum açıkçası
lidokain irem066 ishali ayırt edersiniz herhalde normal kakadan farklı olur. Ayrıca 3 yapması ishal sayılmaz. 7-8 yapacak ki ishal kabul edilsin 1 saat önce emen bebege neden mama zorluyorsunuz ki
AnneMarmelat Belki de artık bu şekilde kaka yaonaya karar vermistir. Sakin ol. İshal olsa farkedersin. Kaka görüntüsü normal zamanlarda ki gibi mi? Sulu ve mukuslu mu yoksa pütürlü mu?