82 günlük bebeğim var. Uyumak istemiyor. Ne yaptıysak nafile, uykusu bastırıncada ağlama krizlerine giriyor. Gazdan uyumuyor diye düşünüp damlası kullanıyoruz ama nafile. Gündüz, gece farketmeksizin uykusu gelince ağlamaya başlıyor ve krize giriyor. Beyaz gürültü de etki etmiyor artık. Önerilerinizi bekliyorum, ne yapmalıyız?