24gunluk bebeğim var doğduğu gunden beri genel olarak sorun yaşadım ama bir şekilde emdi 1 haftadir sağ göğsümü almıyordu tek gogus emdi diğerini sagip kaşıkla verdim bugun her ikisinide emmedi hopaldim zıpladım kucağımda sallayarak vermeye çalıştım aglamaktan çatladı ama almadı hiçbir turlu sabahtan beri uğraşıyorum hic biberon almadı.Bugün hep kaşıkla verdim çok iştahlı içiyor. Bu sekilde nasıl gider bilmiyorum .Süt sağmada belli bir sure sonra azaldığını duydum
Yenidogan bebeğinde boyle sorun yaşayan oldu mu? Nasıl çözdünüz 😔🤦🏻♀️