Sedsedsed Gulizar-1305 benimde 18 aylık kızım var birkac gün önce test yaptım hamileyim,ve post acmıstım ne yapacağımı bilmiyorum diye aşırı şoktum paniktim. Ama sonra idrak ettim ve heyecanlıyım😍kızıma bebek var karnımda diye alıstırmalara basladım bile.
belinayyyyyy Gulizar-1305 emin değilim ki iyki olmuş derdim inşallah hamileyimdir istiyorum çünkü.Siz test yaptınız mı
Gulizar-1305 belinayyyyyy yaptım bugün de doktora gittim hamileyim kan testi verdim daha çok küçük kese görünmedi 10 gün sonra tekrar gideceğim 🥰🤰