alparslan8 Kızlar bebeğim 1 aylık olacak 2 gün sonra ama uykusunda korkuyor gibi hareketler yapıyor normal mi
hazalla alparslan8 Benimkide sürekli irkiliyordu geçen gün apar topar gittim hastaneye allah korusun epilepsi nöbeti sandım. EEG çekildi şükür temiz ama hala ara ara çok sıçrıyor. Büyüklerim korkmuş diyor
Deletedmom_115 alparslan8 benimde 2 ay 13 günlük sürekli öyleydi kundak yapıyoruz yarım kundak artık daha iyi. İnliyor ara sıra ama biz seslenince duruyor
likeli alparslan8 moro refleksidir her bebek ilk 3 ay ozellikle yasiyor bunu zamanla azaliyor. Kendini uyandirmamasi icin yarim kundakla uyutabilirsiniz.
alparbsr Elleri serbest diye öyle oluyor benim bebeğimde öyleydi yarım kundak yaptım daha iyi geçti sayılir