Kızlar 10 haftalık hamileyim. Gün içinde ayaktayken bi sorun yok ama sabah uyandığımda aşırı bel ağrısıyla erkenden uyanıyorum ve tekrar uyuyamıyorum. Bu kadar erken bel ağrısı yaşayıp çözüm bulabilen var mı ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamadım ben 🙁🙁