Kızlar kızım 14 aylik oldu gece beslenmesini nasıl kesebilirim 1 2 defa uyanıyor her gün mama içmeden uyumuyor yarım saatte bir ağlıyor mama verene kadar. Emiyor da ama mamaya alıştığı için gece bırakamadk nasıl bırakacağız mamayi bilemiyorum. Sizler nasil bıraktınız?