Belki enfeksiyon olabilir hastaneye gitseniz iyi olur aslında :( geçen hafta bizim de aynı şekilde ateşi vardı götürdüm serum yaptılar ateş düşt bir daha da çıkmadı calpol dediğiniz gibi anlık düşürmüştü ama tekrarlıyordu ateş ayrıca tahlil yaptılar enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık ihmal etmeyin derim ben ama tabi karar sizin