hilalelmaa 4.5 aylık bebeğim ayaklarım her zaman buz gibi bütün vücudu sıcak ayakları bir insana değince titretecek soğuklukta soğuk çoraplyken de çorapsızken de Allah korusun bir hastalık habercisi olabilir mi diye çok korktum başına gelen bilgisi olan var mı
AyseSultan97_ Soğuk mu terli mi ? Bizim bebrk 5.5 aylık genelde ayakları soğuk terler çorabını elleyen şu ile ıslanmış sanıyor sık sık çorap değiştirmem gerekiyor. Farklı bir durum aklıma gelmedi