Merhaba kızlar 46 günlük bebegim var hem mama hem emzirmeyle besliyorum ama herkes sutun varsa mama verme meme reddi yapar falan dedi zaten çok vermiyordum günde 1 2 defa falan sütüm de çok aslında hatta duştan çıkınca akıyor bazen emerken kafasını aniden çekince fiskirdigi da oluyor bugün hiç mama vermeden deniyim dedim sagdigim 90 ml sütü icti uyudu 1 saat sonra ağlayarak uyandı bi 60 ml daha icti sonra doğru düzgün uyumadı uyutuyorum 15 20 dakka sonra kalkıyor emziriyorum emerken uyuya kaliyo yatirinca uyaniyo emdikten sonra biraz da kusmaya başladı 2 3 saat böyle uğraştım emzirerek dayanamayip şimdi mama verdim 60 ml icti simdi uyutmaya çalışıyorum sütümün kalitesi mi yok acaba doymuyor mu yoksa meme aliskanligi olduğu için mi hep uyanıp emmek istiyor edince de kusuyor ne yapmalıyım