Cicegimbalim Hanımlar 4 aylık oğlum var eli hep ağzımda ne bulursa ağzına götürüyor 🤷🏻♀️ Ve acayip su geliyor ağzından normal mi ?
Defnedilan34 Cicegimbalim ben varım ama biz daha küçüğüz 2 aylık 🤣🤣 her fırsatta elleri parmakları ağzında bizim bile elimizi tutsa direk ağzına götürüyor 🤦♀️
Ezgocan Cicegimbalim benim oğlumda aynı durumda eldiven şeklinde diş kaşıyıcı aldık bi nebze sakinledi
Seerdaay Cicegimbalim 3. Aydan itibaren ellerini ağzına götütüp, salyasının artması çok normal.Blw denen beslenme yöntemine hazırlıkmış bu hareket
Begumunannesii Cicegimbalim merhaba benim kızımda 4 aylık aynı şekilde elini ağzından hiç çekmiyor🤷♀️
Cicegimbalim Begumunannesii ne bulursa ağzına götürüyor ne zaman bitecek acaba bu durum bi de ağzının suyu inanılmaz akıyor
NurunAnnesi19 Benim kızımda 3aylik eli hep ağzında ağzından sular akıyor sanırım dişleri yerine oturuyor
Cicegimbalim Defnedilan34 şuan benim oğlum da öyle üçüncü ayından beri yapıyordu ama bu son günlerde inanılmaz bir hal aldı ve çok suyumuz akıyor 🤷🏻♀️
Elifsygn Normal canlar ıkı hafta sonra gecıyor bende onluk degıstırmekten bıkmıstım ve elini tanıyor 5 aya basıncada bagırmalar baslıyor
Cicegimbalim Elifsygn ay inşaallah geçer yaaa damağı kaşınıyor diye düşünüyorum ama. Ne biliyö öyle iştahlı emiyor ki bi de suyu akıyor önlük değiştirmekten bende bi hal oldum 💁🏻♀️
Begumunannesii Cicegimbalim bende eldiven diş kaşıyıcı aldım onunla rahatlatmaya çalışıyorum diş başlangıç süreci mi acaba bu anlayamadım
Cicegimbalim Ezgocan bende nette gördüm dün sipariş verdim inşaallah gelir de biz de faydasını görürüz 😕
Ezgocan Cicegimbalim 4 aylık bebeğin eline göre biraz büyük ama ayarlanabildiği için çıkmıyor elinden