ecemp Evet uzun ama işte 30 günlüktük yattığımızda 1 aydır halâ sarılığın geçmemiş olmasına uzamış sarılık deniyor o yüzden o kadar uzun kaldık uzamasının sebebini araştırdılar. Bir sürü test falan yapıldı sarılığın uzamasının sebebi idrarda enfeksiyon vardı antibiyotik verildi 7 gün bir de karaciğer enzimlerinde değerler sıkıntılıydı o değerler de düzelsin derken 45 günlükken çıktık hastaneden baya zor bir süreçti.