aselmomm1 hayir sadece geceleri oluyor ☺️ İki gun sonra 8 aylik olacagiz dediginiz gibiydi bir hafta saat basi kalkti sonra dis beyazligini gordum o gece hic uyumadik diyebilirim ikinci gecede yarim saatte bir kalkti eskiden emip uyurdu ama o iki gece emmek bile istemedi agladi bagrarak ve dis oatladi simdi uyuyor sukur iki saatte bir bir bucuk saatte bir kalkiyor ama o iki gece kotuydu gunduz ise birsey yok saka gibi uyuyordu 😀😀