Kubramomy senin bu hale gelmenin sebebi eşin sana bir yorumunu kopyalıyorum iyi oku ;
eşim zaten aşırı dağınık biri onun dağınıklığı beni öldürüyor herşeyi benden bekliyor mesela yemek yedik oturur sigara içer telefon oynar kalkar gider yardım edeyimde beraber yapalım demez hiç kıyafetleri atar heryere dolabı şuanda savaş alanı gibi zaten çocuğun bezini degistirir çöpe atmaz yemek yerken halılara hep ekmek kırığı döker yıprandım artık
Kusura bakma sen eş değil kölesin birde üstüne gidip el işinde çalışıyorsun senin yerinde olsam işten çıkarım gitsin ek iş yapsın ne bok yiyorsa yesin evladımdan ayrı kaldığıma değmez bu adama ekonomik olarak yardım edip tek maaş yetmiyor diyorsun birde gitsin hamallık yapsın.
Ne güzel dünyaymış ya yediğin sofrayı bile toplamaya yardım etme birde üstüne karını çalıştır. Ayrıl işten otur bebeğinle yap alışverişini de nasıl öderse ödesin o sana acımıyor seni kendine köle etmiş resmen bebeğine ve sana çok üzüldüm
Yemin ederim sinirden gözüm seyiriyor
Boşayın böyle adamları ya