Azizbebek ahah oluyor ya benimkide geçen ağladı 3 yaşında ve sebepsiz neden ağlıyosun diyorum bilmiyorum diyor bi yerin açıyor mu ağrıyor mu korktun mu diyorum hayır diyor sonra burnum aktı diye ağlıyor burnunu siliyorum sildim diye ağlıyor ağladıkça geri burnu akıyor oyuna çeviriyorum araba sürerken bile ağladı ve 2 saat hiç susmadı gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Valla