Zyp01_ Merhabalar benim kızım 14 aylık ve bir kaç gündür altını değiştirtmiyor sanki bir yerine bir şey olmuş gibi bağırıyor neden böyle yapıyor anlayamadık aynı durumu yaşan var mı acaba ?
araskuzumm0918 Zyp01_ 16aylığıd bizde de aynı durum var ,kendini yerlere atıyor 🤔çığlık çığlığa anlayamadım bazen dikkat çekmek içinde yapıyorlar ,dönemseldir diye düşünüyorum
Deletedmom115 Zyp01_ Bizimde aynı şekilde eline bir şeyler veriyorum ona odaklansın diye. Bir de külot bez kullanıyorum biraz daha rahat ve hızlı oluyor.
Deniz34 Zyp01_ benim bebeğimde 14 aylık geçen ay aynı şekilde bana da yaptı altını açtırmak istemedi teMizletmek istemdi ama geçti şimdi
Zyp01_ araskuzumm0918 öyle mi acaba şaşırdım artık alt değiştirmek zor bir şey daha daha zorlaşıyor pedagoga mı gitsek acaba dedim :(
Zyp01_ Deletedmom115 sizinki kaç aylık acaba bizimki de zaten eline bir şeyler verip değiştiriyordu uzun süredir şimdi onu da almıyor bağırıyor değiştirtmiyor son iki gündür ne oldu anlamadık ?
araskuzumm0918 Zyp01_ büyüme süreci geçicidir diye düşünüyorum ben sanmıyorum pedagogluk bir durum oldugunu
Zyp01_ Deletedmom115 siz nasıl bağlıyorsunuz peki külot bez mi kullansam acaba kesinlikle bağlatmıyor :(
Deletedmom115 Zyp01_ külot bez daha kolay bağlanıyor. Ama ben altını komple çıkıyorum bezlerken tekrar giydiriyorum. Zor gibi görünüyor ama bazen ayakta bile bezliyorum.
Deletedmom136 Benim 9 aylık kızım ne altını değiştirtiyon ne kıyafetini değiştirtiyo bi umut diyorum düzelir ama 4-5 aydır bu şekilde demek ki ilerde de geçmeyecek 🥴🥴🥴
Zyp01_ Deletedmom136 bizimki hareketlenmeye yürümeye başlayınca değiştirtmemeye başlamıştı eline telefon falan verip dikkatini başka şeye yöneltince değiştiriyorduk son 2 gündür o da yok çığlık çığlığa :(
Sbe Benim oğlumda altına hiç dokundurtmuyordu. Altını açmak için indirdiğim an çığlık çığlığaydı. bezini açtıktan sonra açık halde bile ağlamaya devam ediyordu. meğerse kum döküyormuşuz 😔😔
Zyp01_ Sbe nasıl anladınız peki dr mı gitmek gerekiyor bizimki sadece altını değiştireceğimiz zaman çığlık çığlığa sonrasında bir şey yok
Sbe Zyp01_ bir kere bezini açtıktan sonra pipisinin üst kısmında kristalize, tuza benzeyen sert bir tanecik gördüm bide altı açıkken çişini yapışını gözlemledim, kendini sıktığını farkettim öyle gittik
Deletedmom136 Zyp01_ benim kızım hep ağlıyo ya hareketten değil öldürüyolar gibi ağlıyo ne üstünü değiştirebiliyorum ne bezini 🤷🏻♀️ Bazı bebekler böyle hassasmış galiba biraz araştırdım da
Zyp01_ Sbe ben hiç öyle şeyler görmedim belki de benimde iyi gözlemlemem gerekiyor sağol canım umarım öyle bir şey yoktur :(
Zyp01_ Deletedmom136 bizimki baştan beri böyle olsa tamam derim hep böyle ama 2 gündür böyle yapınca acaba bir şey mi var diye düşünüyorum:(