ayshes Bebeğim 2 aylık ve başımızda konak oluşmaya başladı. Zeytinyağı ve tarak kullanıyorum ama şampuanımızı da ona uygun kullanmak istiyorum. Tavsiyesi olan var mıdır? Mümkün olduğunca doğal içerikli ürünler tercihimiz..
Gulce_1207 ayshes benim kızımda olmuştu şampuan bilmiyorum ama zeytinyağ sürüp bebek tarağıyla geriye taradım sonra sebamedle yıkadım birdaha da olmadı belki işinize yarar
Papatyam1703 ayshes temiz içerik arıyorsanız mustela derim kızıma doğduğundan beri mustela kullanıyorum hiç konak olmadı.. konak için genelde arkadaşlarında yorumu bu yönde
Mutluluk Bende burda bekliyim 1 ay oldu nerdeyse hala geçmedi her banyoda zeytinyağ ve taramasını yapıyorum ama geçmiyor bir türlü
Aisemeva Benim bebegim oldu bebek yagi ile ince tarak ile taradim msutela sampuan ile de yıkıyorum tertemiz oldu bir gunde biz kıyıp basıni iyi yikayamiyoruZ bebeklerin ama iyi yıkamak lazim
Gunsenin Aisemeva aynen iyi yıkamak ve çok çok güzel kurulamalısınız benim bebeğimin saçlarında Konak olmadı böylece,kurulama kısmına özellikle dikkat edin ve zeytinyağının saf doğal zeytinyağı olduğundan emin olun
btlgvrcn Sevincist Ben de Mustellanınkini kullandım ve faydasını gördüm bir de chicconun Konak tarağı ile taradım
BasakK Ya kızlar ben sebamedin ürünlerini kullanıyorum banyodan önce zeytinyağı sürüp tarıyorum o gün geciyor ertesi gün yine oluşuyor😰 Mustelami alsam acaba daha mi iyi
Sevincist BasakK bizim doktorumuz sebamed önermiyor . Bebek cildine en uygun ph mustela ürünlerinde olduğu için onu tavsiye ediyor .
Nyr195 Valla kızlar ben vazelin sürdüm 1 gün bekletip tarakla taradım dalinle de yıkamıştım birdaha olmadı .tavsiye ederim
Pamugunun_Annesi Benim kızımda olmuştu, doktor tavsiyesiyle biobaby atopik ciltler için şampuan alıp kullanmıştık ve geçmişti. Şimdi de oğluma kullanıyorum biz memnun kalmıştık ama bebeğe göre değişebilir mi bilmiyorum
Yigitalpim Zeytinyağı ve karbonatı karıştırarak sürün bi süre beklettikten sonra bebek tarağı ile geriye doğru tarayın tarak alıyor kabuk gibi hepsini sonrada banyo yaptırın bizimde iki aylıkken olmuştu iki kez bu şekilde yaptım bi daha olmadi