nilsaremom Kızlar iyi geceler benim 11 aylık bir kızım var korunduğumuz halde 2. Ye hamile kaldım reglm gecikti hiç ihtimal vermedim korunduğum için 1 hafta geçince test verdim hamile çıktım böyle durum yaşayanlar var mı zaten çok zorlanıyordum 2 küçük bebekle nasıl yapacağım bilmiyorum
Deletedmom_110 nilsaremom sağlıkla al daha 8 aylık süreç var baby 19 aylık oluyor Allah kolaylık versin nasıl korunuyordunuz
Karakiz1 nilsaremom Hayırlısı olsun hayırlısıyla gelsın dunyaya ınsaşlah Allahta sana sabır versın zor ama guzrl nasıl korunuyordunuz acaba
Nehir-Poyraz nilsaremom benim ki 20aylık. Normalde bizde Korunuyorduk birgün dikkat etmeden bişey olmaz heralde bi seferden dedim ve hamile olduğumu öğrendim 🤣 ama biz ikinciyi yapsak mı diyorduk o yüzden dikkat etmedim. Banada sürpriz oldu
kubr_pak nilsaremom Benim biri 35 aylık, biri 20 aylık, tam tamına 15 ay 15 gün var aralarında. Kızım 7 aylıkken hamile kaldım, evet başta çok zor oluyor ama o rutine alışıyorsun emin ol, sadece sabret ve dua et
minikoglummmmm nilsaremom 6 aylık bebeğim vardı hamile kalmıştım şuan oğlum 18 aylık kızım 6 aylık bazen gerçekten çok zorlanıyorum ama rabbim sabır veriyor
cataasya Benimde 7 aylık bebeğim var. Bugün hamile olduğumu öğrendim. Hiç beklemiyordum. Sevinsem sevinemiyorum da ikiside çok küçük ya kızıma ilgi gösteremezsem diye çok korkuyorum.
jgfkl kereminannesiyim ama 4..5 ay sonrasında korunmayı bıraktık benim hamıle kalma biraz zor olunca bırakmak ıstedık ne zaman olursa diye nasıp dıyelım ama bizde beklemıyorduk