cerkezkizi59 benim de 3 4 gün boyunca gelmedi. Mama da almadığı için sarılık oldu uyanmıyordu ve emmiyordu. Su ve kaynarı sürekli içiyordum, hoşaf, bulgur ve kimyon yiyip içtim. Sütüm bir anda geldi, bebeğimi zorla zorla uyandırıp emzirdim, çok şükür 3 aylık oldu şimdi..