gulten01 bebekgel selam ben regl zamanı gitmiştim artık regl olmanın farketmeyeceğini söylediler tahlil yapıp betaya baktılar yani olmamanızda gidip taktırabilirisniz her türlü tahlilde vermeniz şart ama