gulsen946_ Bu bilgiyi nerden aldınız? Tam tersi emzik ani bebek ölümlerinin önüne geçiyor. Ama eğer örnek veriyorum 1 yaşındaki bir çocuk 0-3 aylık emzik kullanırsa tabii ki çok riskli bi durum olur, boğazına kaçabilir. Önemli olan ayına uygun emzik kullanmak ve zamanı geldiğinde bıraktırmak.