Merhaba, 11 aylık kızım dünden beri çok ateşleniyor. Dün acile götürdük, iğne yaptı, reçete yazdı gönderdi. Eve gelince baktık ki antibiyotik ve ne kadar vereceğimizi bilemedik. Bugün doktorumuzu arayıp sorduk, dediği şekilde kullanmaya başladık. Yalnız acildeki doktor bize bebeğimizin neyi olduğunu söylemedi. Arada ateşi 39’a çıkıyor, müdahale ediyoruz düşüyor. Maşallah diyeyim iştahı iyi sayılır ama ateşi yükseldiği an bakışlarından bile belli oluyor rahatsızlığı. Yaşadığım yerde sağlık imkanları çok çok kısıtlı, o yüzden ne yapacağımı bilemiyorum. Lütfen bi şeyler önerin. Ateşi çıkarsa siz ne yapmamı önerirsiniz ya da bu durumu en kısa sürede atlatmamız için ne yapmalıyım? 😔😔