Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri beslenmemiz sıkıntılı yani açlığına ağlamıyor ben emzireyim bari diyorum deli gibi alıyor memeyi aç olduğunu biliyorum ama kesinlikle kendi açlığına ağlamıyor bunu doktora söylüyorum kilo alımı normal olduğu için sıkıntıma çare olmuyorlar Allah aşkına benim gibi olan var mı